این عوعو سگان شما نیز بگذرد

یکشنبه صبح از لا به لای کرکره ها نور خورشید روی دیوار خودش را جا داده بود. گفتم الان ساعت ۱۰ صبح است و خوب شد استراحت کردم. بلند شدم و دیدم ساعت ۱۰ دقیقه به ۸ است! برگشتم  توی تخت که دیدم فایده ای ندارد. مسواک زدم و چای دم کردم. کمی چرخیدم و میزها را دستمال کشیدم. ایشان بیدار شد و دور خودش چرخید و تنها یک لیوان چای خورد با شیرینی دانمارکی. من هم ظرف کرم کارامل را گذاشتم روی کانتر آشپزخانه و خوردم کم کم. ماشین را شب پیش فراموش کرده بودم که روشن کردم و ظرفهای بزرگ را گذاشتم دم پله ها  که ببرم بالا. ۳بار ماشین را روشن کردم و خانه را سردستی جارو زدم و کلی خرده ریز را پاک کرد از روی زمین و فرش. ایشان و فرشته رفتند به پرنده ها غذا دادند و رفتند بیرون؛  هوا سرد بود ولی آفتابی. لباسهار ا بیرون پهن کردم و اشان هم برگها را جمع کرد و باغ را رسیدگی کرد. برای ناهار قرمه سبزی داشتم و کاری نداشتم. خانه پاک و پاکیزه بود. کتاب صوتی گذاشتم و گوش دادم.برخی چیزها را چند بار گوش میدهم تا نهادینه شوند در من.

 با فرشته توی باغ بازی کردم و کتاب خواندم و معین در پس زمینه میخواند وای اگر درفش کاوه بشه باز خنجر ضحاک، اگه باز از تخت جمشید خسرویی بیفته رو خاک....

توی دل دعا میکنم خدایا حال مردم و سرزمینم را بهبود ببخش. الهی آمین

ساعت ۲ ناهارمان را خوردیم و جا به جا کردیم. پتوی نرمم را  دور خودم پیچیدم و هیپنوتیزم را گذاشتم و خوابیدم. خورشید داشت پایین میرفت که بیدار شدم و به پرندها غذا دادم. چای دم کردم و تی وی تماشا کردم. کتاب خواندم،  فیلم دیدم. کمد بالا را کمی جا به جا کردم و ظرفهارا بردم بالا و جا دادم. ماشین را هم خالی کردم و ظرفها را جا به جا کردم. لباسهای شسته را بردم بالا پهن کردم و کمی از ایران خبر گرفتم. 


همه شب به خواندن و تماشا گذشت. کمی از فیلم ماری آنتوانت را دیدیم. 

ایشان چندین تلفن داشت و کارهایش  را انجام می‌داد. برای شام سوپ خوردیم و شب رفتیم که بخوابیم. من خوابم نبرد تا ۳و ۴ صبح!! 

برای مردمم و کشورم دعا میکنم روزهای خوب را ببینند و پرنور را ببینند دوباره. 


این نوبت از کسان بشما ناکسان رسید

نوبت ز ناکسان شما نیز بگذرد


به امید خدا هستم. 

الهی همیشه به امید خدا باشی. 



نظرات 2 + ارسال نظر
الناز شنبه 16 تیر 1397 ساعت 00:41

ایوا جان من اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم.
میشه بدونم شما کدوم کشور زندگی میکنید؟

خوش آمدید. استرالیا زندگی میکنم.

مهدیه سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 00:14

اینکه شما خوشبختی خدا رو شکر میکنیم که خیالمون از طرف شما راحته. کاش همه هموطنان، همه مردم دنیا، همه موجودات آسوده باشن.

الهی آمین مهدیه جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد