چالش

چالشی که زینب جان از من خواست انجام بدهم و چون پست پیشین خیلی به درازا کشید آنرا  در یک پست دیگر نوشتم. امروز دوتا پست دارم!

چه چیز باعث میشه عصبی بشی؟

کودک آزاری و حیوان آزاری 


۲_چه چیزی باعث میشه وقتی عصبی هستی آروم بگیری ؟

مدیتیشن

طبیعت

دعا کردن و نوشتن 

۳_چه چیزی باعث میشه از کسی خوشت بیاد؟

انرژی آدمها 

۴_چه چیزی باعث میشه از کسی بدت بیاد؟

از رفتار این آدمها بدم میاید

آدمهایی که اعتقاداتشون را به خورد دیگران میدهند 

نوکیسه ها

ارزشی ها

۵_چه چیزی باعث میشه وقتی ناراحتی بخندی؟

سگم وحیوانات و بچه ها 

یاد آوری خاطرات گذشته با خواهرجانان  یا دوستان و جاری دلشکسته 

۶_چه چیز باعث میشه بی حوصله بشی؟

زمان برای خودم و تنهایی هایم نداشته باشم تا خودم را شارژ کنم. 

۷_چه چیز باعث میشه هیجان زده بشی؟

هر چیزی که در طبیعت میبینم. برنامه هایی که میریزم و کارهای هنری و دیدار با دوستان خوبم و بالاتر از همه رفتن ایران

۸_بدترین ویژگیت؟

کمی رییس مآبانه 

کمالگرایی 

۹_خوبترین ویژگی

رازدار بودن

آرامش در زمان بحران

لبخند روی لب 

مهربان بودن 

۱۰ _ویژگیت که حس میکنی باعث ضربه خوردنات شده

ضربه نبوده همه  یادگیری بوده؛ روراست بودن.

نظرات 2 + ارسال نظر
بهامین دوشنبه 5 مهر 1400 ساعت 19:08 http://notbookman.blogsky.com

زینب (مسافرکربلا) دوشنبه 29 شهریور 1400 ساعت 22:15 http://Www.maahakezeinab.blogfa.com

سلام ایوای عزیز ممنون که دعوتمو قبول کردی .
روحیه آرام و سپاسگذار شما رو خیلی دوس دارم درپناه خدا باشید

سلام زینب جان؛ خواهش میکنم.
❤️❤️

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد