عشق بده


امروز نیم ساعت زود رسیدم سر کار!از عجایب بود, در نتیجه کآرم را نیم ساعت زودتر تمام کردم. که به عبارتی میکنه ۱ ساعت زودتر از بقیه همکارها چون زمان ناهار را هم زدم پای این و زودتر آمدم بیرون. تمام کار ما شده مراقبت از کلاینت ها که دزدیده نشوند این روزها. همکارم امروز همه وسایلش را جمع کرد. گفتم میدونم دیگه نمیای! خدا کند تصمیمش تغیر کند. مانند همیشه کنار ماشین سرنگ بود و پنبه! پنبه چی میگه!
کیف و لپتاپم را گذاشتم توی صندوق چرا که بسیار خرید داشتم. رفتم اول نان سنگک خریدم و بعد شاپینگ سنتر که باز عجیب بود جای پارک پیدا کردن در این زمان.
اول رفتم سوپر و گیلاس و انگور, ۲ مدل نان, غذای حیوانات, شیر, خامه, دستمال کاغذی, قارچ, تن ماهی, سس مایونز خریدم. بعد دوان دوان رفتم دو تا کت نازک آستین بلند تابستانه خریدم سفید و مشکی, اگر بشود اسمش را کت گذاشت.
بعد میوه فروشی که هندوانه و بروکلی و توت فرنگی خریدم برای این چند روز تعطیلی.
آمدم خانه و کمی از خریدها را جا به جا کردم و دستمال به دست رفتم سراغ گردگیری. از اتاق خواب خودم آغاز کردم. ملافه تخت را جمع کردم و انداختم برای شستن. تمام اتاق را گرد گیری کردم و آمدم سراغ مهمانخانه(این قدر این واژه را دوست دارم). کادو های کریسمس   روی بوفهرا  جمع کردم و داخل سبدی گذاشتم. پاکتهای هدیه و کارتها را گذاشتم ببرم بالا جا بدهم. چای دم کردم, میوه چیدم روی میز.
بعد نشیمن خودمان همه روکش مبلها را عوض کردم و دوباره سری جدید کشیدم. شستنی ها را جمع کردم برای فردا که از خجالت ماشین در بیام.بعد تیتر روم و بعد هم بالا. همه گردگیری شد و دستشویی ها تمیز شدند. یک ملافه تمیز روی تخت کشیدم. فقط مانده یک جاروی حسابی و طی برای فردا! البته تمیز کردن گاز و یخچال و جیم چون که میخواهم این مدت ورزش کنم حسابی.یک قیمه هم گذاشتم برای ایشان با برنج و دوغ.
رفتم دوش گرفتم و غذا را کشیدم. کمی خودم خوردم و بلند شدم.ایشان کمک رساند در جمع کردن.
کمی انار خوردم با گیلاس و هندوانه و طالبی!یک فیلم کوتاه دیدم که بسیار جالب بود. این بود که شما از قلبتان عشق صادر کنید درست مانند فرستادن نور از جناق سینه به بیرون و این چنین با انسانها ارتباط بر قرار کنید. این کار شما یک هارمونی در بدن و محیط اطراف و طبیعت و دیگران ایجاد میکند که به آرامش همه کمک میکند و توازن در مراکز انرژی زمین بر قرارمیشود. ۱۴ نقطه در زمین مرکز انرژی هستند که یکی از آنها مکه بود! این کار به سلامت خود شما هم کمک میکند.
حالا اگر شما در یک گروه باشد با یک روش فکری مشترک این نیرو چندین برابر خواهد شد و به هر آنچه در اطراف شماست انرژ ی میبخشد.
کارهای دسته جمعی را همراه با عشق انجام دهید حتا سبزی پاک کردن.
من خودم همیشه به این معتقد بودم بنابراین پیش پیش عشق منتشر میکردم و میکنم. برای همه خوب بخواهید, تردید نکنید باز میگردد.

پ.ن. عشقت را عشق است


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد