دانه یکی است

سه شنبه من کار نمی کردم و همکار دیگرم کار میکرد. خوب از قانون ۲۰ دقیقه ای استفاده کردم برای تمیز کردن خانه. برای هر اتاق ۲۰ دقیقه وقت گذاشتم. البته طبقه بالا را فقط گردگیری کردم. گفتم حالا که خانه هستم این هفته آن خانم را بگم نیاد و خودم کارهام را انجام بدهم. در این بین یک بخور به صورتم هم دادم و ماسکی هم گذاشتم و روغن موهام را هم زدم. ساعت ۱.۱۵ تمیز و دوش گرفته و قبراق با یک خانه دسته گل و خوشبو رفتم بیرون که هم خرید کنم و هم با دوستی دیدار کنم. سرراه نامه ای از دکتر گرفتم و رفتم شاپینگ سنتر. خوب دوستم را دیدم با پسرش و رفتیم کافی شاپ محبوبمون. فکر کنم یک دو ساعتی نشستیم و صحبت کردیم و البته خوردیم. من واین دوست خیلی تضاد اعتقادی داریم ولی دوستیم باهم چون نقاط مشترکی داریم, یکیش همین کافی شاپ دوست داشتنی!  ایشان که زیاد خوشش نمیاد از این خانم! 

بعد هم کمی با هم مغازه را دیدم و خرید کردیم و من کماکان  دنبال پیراهن تابستانی هستم! جدا شدیم و هرکسی به سمت خانه راهی شد. خریدها را جا به جا کردم و سالاد کاهو درست کردم با اسپاگتی برای ایشان و لازانیا برای خودم بدون سس سفید وبا کمی پنیر. مراسم چای و میوه و آجیل مانند هر روز به راه بود. 

پیاده روی وقت غروب و غذا دادن به مرغابی ها و شام و کمی فیلم و خواب مانند همیشه! به کرمی حساسیت دادم!!

فردا کآرمیکنم. 


پ.ن. دوست من یک خانم تحصیل کرده ای هست که به این باور رسیده خدایی وجود ندارد و دین داشتن کار جاهلان است! در کل با هر آنچه دیگران بگویند و باور دارند در تضاد است. این یکی از دلایلیست که دیگران ترغیبی  به رفت و آمد با او را ندارند. 

زنی است که پسرداشتن یک زن را دلیل بر برتری آن زن بر بقیه زنان میداند. حالا آنهایی که بچه ندارند که زن محسوب  نمیشوند اصلا! لطف دوستی در جمعی در روز مادر شامل حال من شد و تبریک گفت و این دوست اعتراض کرد که نباید تبریک گفت چون روز مادره و ایوا که مادر نشده, حالا آن دوست و همسرش میگفتندروز زن هست که. می گفت نه!  فقط به آنهایی که مادر شدند باید تبریک گفت!!! 


این هم از تحصیلکرده روشن فکر ما! که اسلام را دین تحجر میداند و تعالیم بودایی را دنبال  میکند. تحجر از درون تراوش میکند, مهم نیست چه چیزی را دنبال  میکنی; باید مقیم اتصال گنج و نور او باشی. 


مسجد و میکده و کعبه و بتخانه یکیست

ای غلط کرده ره کوچه ی ما ، خانه یکیست




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد