سلام چهارشنبه!


چه ترافیکی چه روزی, یعنی از رفتن با ماشین پشیمان شدم. برای خودم کمی طالبی و هندوانه برداشتم و آب و رفتم سرکار. دیدم گیر کردم زنگ زدم به همکارم که من دیر میرسم که جواب نداد. معمولا زنگ میزد ولی زنگ هم نزد. خوب رسیدم دیدم همکارم که به دنبال مرخصی بود نمیاد چون مریضه. البته مدیرمان سر تکان داد که خود تو بخوان حدیث مفصل. 

منم کارهام را انجام دادم. کلا روز خلوتی بود. چند نفر برای مصاحبه آمده بودند که دیروز زنگ میزدند به بعضی ها که بیایند برای مصاحبه دوم. داره شکل میگیره اگر خدا بخواهد. البته این دید منه, همکارم معتقده اینجا هیچ وقت شکل نمیگیرد. شریک مدیرمون هم هرروز اینجاست. من تو یک اتاق در اندر دشت برای خودم کار میکنم. تازه وسط کار نرمش هم کردم. میوه هام را خوردم و ساعت ۲ رفتم برای خودم نیم ساعتی راه رفتم و نان هم خریدم و یک رول اسفناج و پنیر برای خودم به همراه شیر سویا و کراکر. آن دوتای آخری را برای آفیس خریدم که بقیه روزها استفاده کنم. ساعت ۵.۱۰ دقیقه کآرم تمام شد و خودم را به دریا ی پر تلاطم ترافیک سپردم. توی راه بودم که دوستم زنگ زد که پسرم را از خانه دوستی برمیدارم و به سمت شما  میام, منتها شام نمیام. ۶.۴۵ دقیقه بود که رسیدم خانه و آب گذاشتم برای ماکارونی. کمی خانه رامرتب کردم و رفتم سراغ اتاق مهمان. ملافه ها را عوض و همه روتختی و پتو های مهمان را  انداختم که بشورم و سری تمیز کشیدم روی تخت. بعد هم دستشویی آن اتاق را تمیز کردم و اسپری انتیباکتریال به ملافه ها زدم و همینطور به توالت و دستشویی آن اتاق. بعد رفتم از دستشویی اتاق دیگه یک چیزی بردارم که دیدم آن هم استفاده شده!!خوب مهمان عزیز که چند روز اینجا بودند پاره ای از مسایل را در حمام و دستشویی خودش انجام میداد و پاره ای دیگر را در آن یک دیگر. خوب چرا!؟آنهم تمیز کردم! یک اسپری خوشبو کننده هم زدم و درو پنجره ها را باازکردم تا  هوا عوض بشه. سالاد مفصلی درست کردم با شام و خوردیم با ایشان و جمع کردیم. حوالی ساعت ۹ بود که دوستم زنگ زد که نمیاد. منهم ریلاکس گفتم مشکلی نیست و دوش گرفتم و مسواک زدم و  خوابیدم.

خوابهای گوناگون بی سروته دیدم. 


پ.ن. اینکه آدمها را بفهمی بهتره تا بخواهی آنجور که تومیخواهی رفتارکنند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد