پنجشنبه چه میکنم, پنجشنبه کهیر میزنم!

۷.۴۵ دقیقه صبحه و توی تخت میچرخم, بلند میشم و چای دم میکنم و برای ایشان ساندویچ درست میکنم و همینطور برای خودم که وقت ناهار آماده باشه. صبحانه ایشان آماده است. خودم برمیگردم و میخورم. دوش میگیرم. ۱۳ دقیقه طول میکشه تا آرایش کنم, لباس بپوشم و برم بیرون. موهای خیسم را زیر کلاه میپوشونم و سوار ماشین به سمت دکتر. اولین مریضم و زود کارم تمام میشود. دکتر پرسید خوبی و جواب شنید خیلی خوبم. بانک میروم و کارهای ایشان را انجام میدهم.  به سمت داروخانه میروم  و داروم  را میگیرم. رنگ مو شکلاتی میخرم. روز خوبیه ولی سرده. برای آفیس ایشان کمی خرید میکنم, شوینده و پاک کننده تا  سر راه تحویلشان بدهم. 

برای خودم یک نان سبوس دار کوچک میخرم و برمیگردم خانه. شیر گرم میکنم با کمی دارچین, کره روی نان میمالم با عسل و میخورم. کمی خانه را مرتب میکنم. با دوستی حرف میزنم , قرار شد برای آخر هفته دیگه شام بریم بیرون, اگر ایشان هم نیامد خودم میرم. 


یک لیوان چای سبز بر میدارم و پشت کامپیوترم میشینم, کارهای عقب افتاده را انجام میدهم. کارهام را آپلود میکنم, خرابکاری ها را راست و ریست میکنم. سرما توی تنمه هنوز و یک لیوان چای دیگر آماده میکنم. یادم میاد که موهام را خشک نکردم. ساعت ۳ شده, موهام را خشک میکنم و جمع میکنم. ساندویچم را تست میکنم, تو اتاق خواب کمی کار دارم و برمیگردم دود در آشپزخانه میرقصد. پنجره ها را باز میکنم و ناهارم را میخورم. کاهو میشورم و فیله مرغ و قارچ بیرون میگذارم برای شام. 

یخچال را تمیز میکنم, کابینت حمام خودمان را هم همینطور, جا پنبه ای را پر میکنم. برای یک سال شامپو و لوسیون بدن و کرم دارم. خریدهام خیلی کم شده. 


برمیگردم سر کارم و ساعت ۶ کآرم تمام میشود. 


پیازچه ها را خرد میکنم با کمی روغن تفت میدهم, فیله را ریز میکنم, قارچ ها را خالی میکنم تا با هم بپزند. سالاد را درست میکنم با هویج و لبو. آبجوش پاستا آماده میگذارم. کره سیر کمی گرم میکنم و به روغن زیتون رزماری و فلفل اضافه میکنم. نانها را میبرم داخل تستر میگذارم. چای روی کتری  دم میکنم برای ایشان. 

سس پستو را با پنیر به  مواد اضافه میکنم و زیرش را خاموش  میکنم.  

میز شام را آماده میکنم و پاستا  را داخل آب میریزم. ایشان میرسد, باران تندی میبارد. چای میخوریم.

شام آماده میشود, سس جدیدی خریدم که بد نبود ولی نه به خوبی قبلی. 


پ.ن. زیاد آلرژی غذایی نداشتم ولی امشب کهیر زدم و پوستم خارش دارد. یک لیوان چای سبز درست کردم و زیر پتوم لمیدم. 

بهتر دیدم فقط آب بخورم، شمار کهیرها و وسعتشون بیشتر و بیشتر شده. 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد