-آغوش امن بیکران-یادداشت ثابت

زندگی کردن را آموختم و دیدم قوانین خداوند بسیار ساده هستند.

مانند ۹ ماه در زهدان مادر زندگی میکنم که نگران انگشتانم نیستم چون ایمان دارم پدیدار خواهند شد به زمان مناسب, که نگران نیازهایم  نیستم چون به عشق متصلم؛ که نگران فردا نیستم چون هر روز از روز قبل بهترم, کاملترم, زیباترم. نگران ترک زهدان مادر هم نیستم چون باور دارم روزگارم بهتر و بهتر میشود چون عشقی بیکران دریافت خواهم کرد و در آغوش مهربانی جا خواهم گرفت. 

نگران هیچ چیز نیستم چون ایمان دارم به خدایی  که سراپا مهربانیست و روزی را بهتر از روز قبل به من میدهد. همه چیز برایم از پیش فراهم شده.

دریافتم ایمان به شمارش  خم و راست شدنها در برابر خدا و پیشانی ساییدن نیست. 

دریافتم دردریا باید سکان را به ناخدا سپرد, گرفتن سکان از ناخدارفتن به ته دریاست. گاهی ایمان به دست کشیدن از پآرو زدن است, ایمان به وا دادن دردریای توست. 

دریافتم از دست و پای خداوند باید کنار رفت تا بهترینهایش را به نمایش بگذارد؛ سالهاست با خدا داد و ستد نمیکنم,  نذر نمیکنم. حتا دعا هم نمی کنم فقط به تو میسپارم در جهت خیری که تو میبینی و من نه. 

همین کافیست که تو راه رامیبینی و من تو را.


دریافتم سپاسگزار بودن برای هر چیزی روزگارم را در راه بهتر شدن قرار میدهد. 

ناسپاسی مانند بودن سر سفره رنگارنیست که میزبان انرژی , سلیقه و وقت زیادی برای من گذاشته و من میخورم و ناسپاسی میکنم, به هدر میدهم, به میزبان بی احترامی هم میکنم, از غذاها بد هم میگویم!  خوب بار دیگر میزبان چه خواهد کرد؟ 


دریافتم که "تنها خدا تنها خدا تنها خدا"بی هیچ واسطه ای, به هر زبانی و به هر باوری, بی دین و با دین؛ تنها خدای مهربانم.


در هارمونی با تک تک ذرات هستی هستم و آرامم؛ با تک تک ذرات هستی مهربانم چون پرتو نور توام. 


مانند هر روز ساعت ۴ بیدارم میکنی, گاهی خودت هستی و گاهی میسپاری به فرشته کوچکی که به زندگیم فرستادی, گاهی پرنده ای خوش صدایت را میفرستی تا در بارش نور و انرژی پاک پگاهت باشم.

 هرروز تو به یادم هستی, هر دم! ای آغوش امن بیکران, ای نور من! 



نظرات 7 + ارسال نظر

وای ایوا جان که چقدر انرژی گرفتم.
سپاس به خاطراین همه تزریق احساس مثبت.
در ضمن پست قبل رو هم خوندم ور ایرادی نداره ،اجازه میخوام توی گروه تلگرامی بزارم تجربه های شما رو تا شاید برسه به دست عزیزانی که احتیلج دارن [گل]

خواهش میکنم عزیزم؛ خوشحالم که انرژی گرفتید.
بهترین چیزی که در گروه تلگرامی میتوانی معرفی کنی پیج مژگان عزیز هست که خیلی کاملتر و بهتر ه و میتواند بهتر کمک کند چون برای خیلی از بیماریهاست.
Mozhgan.rawvegan
در اینستا گرام و تلگرام؛ بسیار دختر مهربان و دلسوز و آگاهیست.

فرانک سه‌شنبه 25 مهر 1396 ساعت 15:33 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

خدارو شکر عزیزم

ممنونم عزیزم

فرانک جمعه 21 مهر 1396 ساعت 00:42 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام ایوای عزیزم....
فکر کردم خدا تو دلت یه نی نی گذاشته...

سلام فرانک جانم؛ تو دل من نه ولی توی دل عزیزی گذاشته خدا را شکر.

گیسو پنج‌شنبه 20 مهر 1396 ساعت 10:59 http://saona.blogsky.com

من اگه یه روزی به این درجه برسم خیلی خوشبختم...در رابطه با خودم سعی میکنم اینجوری باشم...ولی برای اطرافیانم زیاد نذر میکنم و چیزای خوب میخام براشون

اینکه برای دیگران خوب بخواهیم در واقا برای خودمان خواستیم و همینطور بد خواستن.
کاش آدمها میفهمیدند که دارند با خودشان معامله میکنند و مهربانتر میشدند. 
خیلی از باورهای من رنگ باخت و جای آنها را خدا پرستی و یکتا پرستی پر کرد.

برگ بی برگی جمعه 28 آبان 1395 ساعت 18:43 http://bargebibargi.blogfa.com

چه احساس های خوبی ایوای عزیزم ...

بله عزیزم؛ امیدوارم برای همه این احساس پیش بیاد.

برگ بی برگی جمعه 28 آبان 1395 ساعت 18:24 http://bargebibargi.blogfa.com

مونا شنبه 22 آبان 1395 ساعت 20:36

من هر منتظرم شما بنویسید. به اینجا عادت کرده ام.

قدمتون روی چشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد