بتی محمودی

سه شنبه ۷.۳۰ ماشینی به دنبالم آمدو رفتم ماشینی را که برام رزرو شده بود گرفتم و به سوی محل کار در شهردیگرروانه شد. سرراه همکارم را برداشتم و رفتیم. من از کار کردن با این خانم خیلی خوشنودم.  هرچند که اینبار زمان رفت تنها کافی گرفتیم از کافه دلنشینمان  اما به خودمان قول دادیم ناهار برگردیم و بشینیم و استراحتی هم بکنیم. به کارمان رسیدیم و خوب انجام شد. نژاد،  سرزمین،  دین،  زبان وسن هیچ حرفی برای گفتن ندارد زمانی که همدل باشیم. 

من  و این خانم همدلیم؛  نیک بودن بهترین آیین است. 

برگشتیم و رفتیم کافه دنجمون. نشستیم و حرف زدیم و چون در تشویش بازگشت نبودیم با حوصله ناهار خوردیم. من درراه چرت هم زدم. بنزین  زدم و همکارم را رساندم  و آمدم خانه. شام که سبزی پلو با ماهی داشتیم و کار چندانی نداشتم. دوش گرفتم و موهام را خشک کردم.  خسته بودم و بیهوش شدم. 

نیمه شب ایشان حالش بد شد و گلاب به روتون و اینها.......

صبح ایشان زود آماده شد که بره سر کار انگار نه انگار که حالش خوب نیست. 

چهارشنبه یکی از آفیس آمد و ماشین را برداشتیم و رفتیم. نزدیک دو ساعت رانندگی بود که خودم نشستم. با آدم بی تجربه پر مدعا کار کردن سخته؛ گذاشتم به پای جوانی  و بی تجربگی. کار کمی بیشتر طول کشید و ما حتی ناهارهم نخوردیم. ماشین را برگرداندم و یک تاکسی گرفتم و بر گشتیم خانه و دخترک خدا حافظی کرد ورفت. برای شام سوپ درست کردم  و فکر می کردم من امروز حرفهام بااین دخترک ته کشیده بود ؛ هرچی دست می انداختم به کیسه دلم که حرفی به میان بیارم نمیشد.

ابتدا ی سفر درباره ایران پرسید و گفت شناختم از کشورت را از فیلم و کتاب بدون دخترم هرگز بتی محمودی به دست آوردم.  سلامت میکنم بتی!!

 و همه داستانهای آنرا از من می پرسید که درسته و چرا ایران اینجوریه و مردهاش بدن!! گفتم جانکم این اتفاقها همه جای دنیا میافته حتا  توی همین کشو ری که تو به دنیا ا مدی و زیادند زنهایی که فرار میکنند و می جنگند یا کتک میخورند و هیچکس نمیفهمد! 

کور عیب خود ند و بینای عیب دیگران. 

یا اینکه زنهای ایرانی حق رای ندارند؛  دیگه این خیلی زور داشت که گفتم بر خلاف بقیه کشورها زنهای ایرانی برای حق رای و تحصیل نجنگیدند و کشته نشدند مانند کشور تو و اروپا و امریکا؛  بدون جدل حق بهشون داده شد. 

دست مدیا درد نکند که ما باید پاسخگو به آدمی باشیم که ملیتشان مارکت خلاف و کارتل مواد مخدر را اینجا در دست دارند!! 

حالا ما هم خوب نیستیم! 

پ.ن. بی لیاقتی به گنداب کشیدمان 

پ.ن. اندوه لبنان نکشد شما را؛  همش دروغه!

پ.ن. همه روزها آفتابی نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد