یوگا

یکشنبه تصمیم گرفتم خانه بمانم حتی اگر ایشان گفت بریم بیرون. صبحانه مفصل روزهای یکشنبه را آماده کردم و ایشان رفت  سراغ باغ. مادرش بیدار شد و آمد پایین. تا دید ایشان نیست اونهم رفت کمک ایشان صبحانه نخورده. کار چندانی نداشتم و داشتم فکر میکردم ناهار چی درست کنم. دوش گرفتم و آرایش کردم. کمی لباس توی ماشین ریختم و رفتم برای پرنده ها غذابریزم به ایشان گفتم مادرت دارو میخورد و صبحانه نخورده. آمدند و صبحانه خوردند و دوش گرفت و رفتند برای کاری بیرون و برای ناهار هم  آبگوشت خواستند که خوب هم آسان و خوشمزه است. گوشت را توی زودپز گذاشتم،  خانه کمی کثیف بود که گفتم فردا!! 

گذار از کودکی به نوجوانی برای من شرمندگی از دنیای زنانه بود، پنهان کردن اندامهای زنانه بود و سالها استفاده از کامپیوتر سبب شد که خمیدگی در شانه ها پیدا کنم و با بالاتر رفتن سن پاستچرم انگار عوض شده این بود که یوگا برای باز شدن قفسه سینه انجام دادم و همینطور کارهایی که باید انجام بدهم. مدیتیشن کردم و استراحت کردم. بقیه مواد آبگوشت را اضافه کردم و ظرفها  را چیدم روی میز. ایشان و مادرش آمدند و ایشان باز رفت توی باغ و کارهاش را تمام کند. مادرش رفت نماز و من هم با شنکش برگها را جمع کردم تا زودتر کارش تمام شود. تمام چمنها را هم زد و من غذا را آماده کردم و آمد و خوردیم. 

ظرفها را توی ماشین چیدم و رفتیم چرتی بزنیم. توی اتاق آفتابگیرم خوابیدم و پاهام برنزه شد!!

یک مدیتیشن طولانی گذاشتم و آرامتر شدم. چای دم کردم و میوه گذاشتم روی میز. بوی چمن بلند شده بود و ایشان باغ ا آبیاری کرد. 

به دوستانم زنگ زدم که اگر باشند برویم پیادهروی که قبول کردند و همه با هم رفتیم یک ساعت و بیست دقیقه پیادهروی! 

هوا تاریک و آسمان پر ستاره بود  که برگشتیم خانه. 

برای شامشان ساندویچ پنیر و مرغ درست کردم و تست کردم و برای خودم هم پنیر و فلفل. بقیه استیج را نگاه کردند و مسواک زدیم وخوابیدیم. 

ایشان تصمیم گرفت فردا سر کار نرود چون واقعا نیاز به استراحت داشت. 

تمام شب به آن حالتی که دکتر گفت میخوابم و فرشته کوچولو هم روی پام میخوابه. تمام شب هشیارم تا درست بخوابم. 

خدارا شکر برای وجود فرشته کوچولو،  مرسی که آمدی به زندگیمون. من خیلی خوشبختم که تو رادارم. 

فردا تغییردکوراسیون دارم. 


نظرات 1 + ارسال نظر
یارا جمعه 20 اسفند 1395 ساعت 21:00 http://mororroz.blogfa.com

اوهوم من هم اتفاقا به دلیل کار زیاد با رایانه مشکل خمیدگی در شانه هاراالبته کمی دارم .

از مربی یوگاتون بپرسید؛ من اینها را انجام میدهم که نمی دونم فارسیشون چی هست.
,,child pose, Cobra, dog down pose

و چند تا حرکت دیگر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد