داعش کیه

جاهای زیادی سفر کردم و با آدمهای  زیادی رو درو شدم،  کار کردم و دوست شدم و هستم. 

بدترین،  وحشیترین،  هرزه ترین، نژادپرست ترین،  پر مدعاترین،  دروغگوترین،  بخیلترین،  خرابکارترین،  مردم آزارترین،  حیوان آزارترین،  خبیثترین، بی کلاسترین، حزب بادترین،  بی چشم و رو ترین,،  بی فرهنگترین و هزار "ترین" بد دیگربه چه کسانی تعلق دارد؟! 

ایرانیهای عزیز با فرهنگ دوهزار پانصد ساله شان. 

امروز یک ایرانی دیگر حماسه آفرید و در اخبار جاگرفت! 

خسته نباشی آقا؛  اومدی درست زندگی  کنی یا نه؟  

حالا این میره زندان و حساب کارش را می دهد.

دل من پیش آن زبان بسته ایست که گیر یک مشت جلاد در مازندران افتاده و حمام خون درست کردند و حیوان را شکنجه میدهند. چه کسی تو انسان نما را محاکمه کند؛  مری تروریست دیروز و معصومه امروزکه جز کت و شلوار کرم پوشیدن زیر چادر هنر دیگر ندارد یا رییس سازمان محیط زیست مازندران  یا یک مسئول بی کفایت دیگر همچون بقیه بی کفایتهای بی خاصیت. 

حیوانی زخمی اگر در کوچه های شهر آمل یا بابل دیدید با طناب کلفتی دور گردن غرقه در خون به من اینجا یا آقای کمیل نظافتی یا تورج اخباری،  کمیل شهامت و یا امید ظهری خبر بدهید؛  همه  آنها در اینستا به راحتی  قابل دسترسی هستند. 

خودم به شخصه تمام هزینه های درمانش را میدهم. 

از ایرانی بودنم شرمنده ام؛  داعش جرات نزدیکی به ما وحشیها را ندارد. 

ما سی و هفت سال است که خود خود داعشیم؛  داعش در دامان ما بزرگ شد.


نظرات 3 + ارسال نظر
Maryam پنج‌شنبه 17 فروردین 1396 ساعت 08:25 http://doshize.blog.ir

سلام
ای بابا داعش از اومدن اسم ما مو می ریزه شما اینو داری میگی تو یکی از بیمارستان ها یه بچه رو می برند صورتشو بخیه کنند بعد از اینکه بخیه می کنند مادر و پدرش میگن ما پول نداریم هزینشو بدیم بچه زجر کش کردند بخیه ها رو باز کردند اگر بدونم چقدر گریه کردم که نگوووووووووووووووو یا اون سگ که غذای مرد رو خورده مرد هم انداخته بودش پشت وانت کتکش می زد ما انقدر نفهمیم که از یه حیوون توقع فهم و شعور داریم ! بله ما همچین ملتی هستیم
برای چی اون حیوون زجر میدادند ؟ الان ۸:۳۵ صبح و من همینطور سر زدم ولی بی حکمت نبود اومدم با دو تا کلاش و نفهم دیگه آشنا شدم
ما خلق شدیم حیوونا رو آزار بدیم !!!! ما باید رد پای مان را روی همه جا بزاریم که یه مشت نفهم دور از انسانیت تشکیل اجتماع دادیم

سلام
چی میشه گفت! این همه ادعا و بی فرهنگی. حیوان گرسنه است که به ما پناه میاره. ما جای اونها را تنگ کردیم و جاشون را گرفتیم. اکربه اون غذا بدهیم به خدا چیزی از ما کم نمیشه که کلی هم اضافه میشه. فقر فرهنگی و نبود آموزش یا بهتر بگم آموزش غلط و سقوط مردم در این سالها ما را به یک چاله سیاه میبره بیخود نیست که از دو دیوار مصیبت بر این سرزمین میبارد.
اون آقا به دادگاه احضار خواهد شد با همت امید ظهری و دیگر مهربانان و حامیان.
ما ملت بدی شدیم ولی هنوز جای امیدواری هست تا وقتی افرادی مانند شما ها هستند.

صالحه چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 16:29 http://manplus.blog.ir

آخ که اسم معصومه رو اوردی داغ دلم تازه شد.
جز جیگر بزنه ایشالله

بی خاصیته

یارا چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 09:29 http://mororroz.blogfa.com

؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد