حیوانم آرزوست

هاری جنسی در سرزمین  ما شایع شده و عده ای تابلوی خواهرم حجابت را بالا گرفته اند.

درسته زنها مقصرند چون انگشت اتهام به سوی هم میگیرند. چون به جای مقصر بیشتر بر سر قربانی و خانواده اش میزنند. هیچ پدرو مادری نمیخواهد به فرزندش تجاوز شود،  هیچ وقت نمیخواهد و کوتاهی هم نمیکنند. متجاوز باید رسوا و طرد شود نه قربانی و خانواده اش؛  بیش از این به خانواده قربانی با نصیحت هاتون فشار وارد نکنید،  عذاب وجدان پدرو مادر را بیشتر نکنید،  دردشان را درمان نیستید پس درد روی درد نباشید.  

پرسش من اینه در سرزمینی که عنوان ام القری اسلام ناب محمدی را یدک میکشد  چرا حکم نزدیکی  با حیوانات و نوزاد در رساله اش گنجانده شده است؟ 

این پرسشها بیجهت پاسخ داده نشده،  سوال کسی بوده که پاسخ داده شده! 

به حیوانات و نوزادان هم سفارش کنید خودشان را بپوشانند چون مردهای ما نبیینند شاید دلشان بخواهد با نی نی و خر و سگ هم برنامه  داشته باشند ،  

این چه وضعیست،  همه را جمع کنید زنها،  بچه ها،  تی وی،  ماهواره،  اینترنت، دختر بچه ها،  پسر بچه ها،  حیوانها،  خزنده ها،  پرنده ها تا شاید آنهم شاید اینها گناه نکنند.

باورهامان را بتکانیم،  محکم بتکانیم تا چروکهاش باز بشوند. 

نه با پوشیدگی و نه با محدودیت به جایی میرسیم؛  چرا البته به جای بدتر میرسیم. به جای پوشاندن به ارزشهای زن و مرد بپردازیم،  انسانها را جدا از جنسیتشان ببینیم. 

اگر  تجربه تجاوز و تعرض در کودکی داشتیم شجاعانه پا پیش بگذاریم و به دنبال درمان باشیم به خصوص آقایون. حرف بزنیم،  راهکار بجوییم چون قربانی توانایی  قربانی کردن دیگران را دارد،  ویروس مسریست. و خانمها هم از ترس،  و نداشتن اعتماد و عزت نفس رنج میبرند که درد کمی نیست. فکر نکنید تمام شد و رفت جای زخمش تا ابد میماند ولی دردش کم میشود. 

واژههای مانند حیوان انسان نما را به کار نبرید،  کاری که انسان میکند هیچ حیوانی نمیکند. خیلی مانده تا انسان به پای حیوان برسد. 

هیچ حیوانی به بچه حیوان دیگر تجاوز نمیکند که هیچ تازه نگهداری هم میکند،  هیچ حیوانی در کار به گند کشاندن دنیا نیست، اینها همه کار انسان است. هیچ موجودی از دستور خدا وند سرپیچی نمیکند جز انسان. 

حیوانم آرزوست. 

نظرات 5 + ارسال نظر
ناشناس چهارشنبه 19 مهر 1402 ساعت 14:26

بعضی ها ساندیس می خورن ارتقا قیمت میشه، مهاجرت، بعضی ها عرق می خورن زن قرمزی تو مجالس مرد متاهل ظاهر میشه ، اعتیاد کلا یه وضعی

ترانه پنج‌شنبه 5 مرداد 1396 ساعت 18:02

اره یه مشت نفهم گیر دادن به روسری زنا.
کور بشه چشم نفهمای ساندیس خور، زنده باد چهارشنبه های سفید
بچگی را تجاوز کردن و کشتن خیلی بده

نادانیه و سودجویی و مردم این بین داغدار میشوند.

Maryam دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 08:51 http://doshize.blog.ir

سلام ایواجان
من به فکرایی که آتنا در حال قتل می کرده ، فکر می کنم به این که تو لحظه های قتل کی رو صدا کرده ؟
به اون تخم حروم چی می گفته ؟ عمو
الهی بمیرم براش

سلام عزیزم؛ الهی بگردم حتما مادرش را
روحش پاکش این زمین را ترک کرد ولی دل همه را به درد آورد.
خدا به خانواده ا ش کمک کند.

تارا شنبه 24 تیر 1396 ساعت 19:03

وقتی دانش آموز 10ساله پسر در شیفت مخالف ، روی تابلو کلاس من و کمد و صندلی و میزم بزرگگگگگگگگ می نویسه فلان خانم ایکس رو کردم! و به من که هیچ رور رویی با اونها نداشتم تعرض می کنه ومتقابلا من به مدیرشون اعتراض می کنم که چرا بجای حفظ قرآن و حرف و حدیث های بیخود روی تربیت و فکر دانش آموز کار نمی کنید و ایشون بر می گرده میگه بچه های این منطقه همین هستند و ما نمی تونیم کاریش کنیم چی میشه گفت! به اداره احمق هم شکایت بردم هیچی دستم نگرفت! لازم به ذکره این اتفاق در یکی از مدارس مشهد برای من افتاد! شهری که فقطططططططط ادعای دیانت و مومن بودن رو دارن اما اینه اوضاع بچه هاش!!

خیلی ناراحت شدم براتون، این گونه ای از تجاوز و تعرضه حتی اگر کلامی باشد. متاسفم متاسفم از این همه تزویرو ریا و برای زنانی که زیر این بار همیشه انگارگناهکار هستند. بیبینید فردا این مردی خواهد شد در جامعه، به همکارش، همسایه اش و دخترهای فامیل و ..... به همین شکل نگاه میکند.
اینها دهانشون هرز و فکرشون بیماره! امیدوارم این بار تا به امروز سبکتر شده باشد تارا جان.

یاقوت شنبه 24 تیر 1396 ساعت 18:07

خیلی عالی بود جانا سخن از دل ما گفتی

دلم میسوزد برای پدر و مادرش حرفهای مردم که دردشان را بیشتر میکنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد