سحر خیز

نمیدانم ساعت ۶ است یا ۵.۳۰ که بیدارم،  هوا سرد است!

مدیتیشن و هیپنوتیزم را انجام میدهم وکمی وبگردی میکنم. چهارشنبه یک ربع به هشت از ایشان میپرسم که کی میرود. از ایشان پرسیدم که میگوید ساعت ۱۰ باید آفیس باشد. کتری را روی کم میگذارم و بر میگردم به تخ.  کمی چشمانم را میبندم! ۸.۳۰چای را دم میکنم و پیلاتز هم انجام میدهم. ایشان دوش میگیرد و صبحانه میخورد و ناهارش را که ساندویچ سرد کالباس با پنیر هست میبرد. یک لیوان آب پرتقال تازه هم میریزم که ببرد با میوه.

خودم امروز باید یکسر بروم سر کار و دوش میگیرم. هوا بد نیست دلم میخواهد فرشته  را ببرم پیاده روی و فکر میکنم وقتی برگردم میبرمش. 

یک لیوان آب پرتقال میخورم با یک گلابی. هوا بد نیست و میروم سر کار و کاری را انجام میدهم. دخترک هم مانند من سرما خورده است. برای  خرید لباس باید  بروم و میروم. چیزی پیدا نمیکنم فقط یک کلاه و یک لیوان آب آناناس و پرتقال برای خودم میخرم و برمیگردم شاپینگ سنتر نزدیک خانه. یکی دو تا دیدم ولی فکر میکنم  و نمیخرم! 

حالم خوب نیست و سرگیجه دارم. یکجا مینشینم ساعت  ۴ شده و برمیگردم خانه که باران شدیدی میگیرد،  خیلی شدید و نمیتوانم فرشته کوچولو را بیرون ببرم! کمی با هم بازی میکنیم توی خانه ولی دلش ددر میخواهد! بابونه دم میکنم برای خودم و آرام آرام کارم را میکنم. گردن درد و سردرد بدی دارم و مسکنی میخورم و خوب  میشوم. 

فیله ها را میشورم  و سوپ درست میکنم با استامبولی و سالاد شیرازی؛  توی هال بالا روی کاناپه دراز میکشم  برای مدیتیشتن و نیم ساعت میخوابم. ایشان ۸ میرسد  و زود شام  را میخوری،  بیشتر سوپ میخورم. 

گواهینامه نو را باید درخواست بدهم. پاسپورتم هم همینطور. فرمهای سفارت را باید دانلود کنم و پاسپورت نو را بگیرم. احساس میکنم امسال میروم ایران! 

خیلی خسته هستم و زیر بلانکتم خودم را جا میدهم. حتی شب چند ورق هم نمیخوانم! مسواک ایشان را اشتباهی بر میدارم. صورتم  را پاک میکنم و حالم خوب نیست! گلو  درد و سنگینی سینه  و گوش درد دارم!

شب بد نمیخوابم اگر گلو درد بگذارد. همه شب باران میبارد. 

خدایا از اینکه  همیشه من را درآغوشت گرفتی سپاسگزارم. بی تو من هیچم. 


<<هر گام که برمیداری با خود بگو"همه چیز رو به بهتر شدن است">>


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد