جمعه پرشتاب

جمعه ایشان کار میکند و ظهر باید بروم دنبالش که برویم  و برای عزیز راه دور کادو بخریم. خانه را تا یازده تمیز کردم و دوش گرفتم و سه چهار سری لباسشویی را روشن کردم و هوا گرم بود و تند تند خشک میشدند لباسها. برای پرندهها غذا ریختم و دوش گرفتم و ساعت یک ربع به دو رفتم بیرون و سرراه بنزین زدم و رفتم  دنبال ایشان و با هم رفتیم شاپینگ سنتر. دوتا آبمیوه  تازه خریدم و با ایشان خوردیم و کمی برای آفیس خرید داشت که انجام دادیم و هدیه خریدیم. برای خودم یک خط چشم و مسواک برای فرشته خریدم و  برگشتیم خانه. کشک بادمجان روز پیش را گرم کردم با سبزی خوردن و نان سنگک و خوردیم و خوابیدیم چون خیلی کمبود خواب داشتم. ایشان فوتبال تماشا کرد و  بعد خوابید. چای دم کردم و آب نوشیدم و تیرامیسو خوردم. ایشان را بیدار کردم و باغ را آبیاری کرد و رفتیم پیاده روی با هم و برگشتیم و برای یک سفر کوتاه آماده شدیم. دیروز فراموش کردم نهالها  را به دوستانم بدهم! اما به زودی میبینمشون و خواهم داد،  

امروز یکی از دوستان دوران دبیرستانم پیدام کرد و شمارش را داد و باهم چت کردیم. با ترس و لرز از حال و روز عزیزان هم میپرسیم. پدر و مادر و خواهر بزرگش را از دست داده،  فرزندانش کنکور دارند. خیلی سال از آنروزها گذشته و حالا ما زنهایی هستیم در چهل سالگی.

امروز از خانه هم کار کردم و ایمیل چندتا فرستادم. دوتا از دوستانم هم زنگ زدند. 

شام نخوردیم و کمی میوه خوردیم. ساعت ۱ بود که آباژور کنار تخت را خاموش کردم. 


همه درها به رویتان باز به امید  خداوند.


<<من از بندها رها هستم چون تو یارم هستی>>


نظرات 4 + ارسال نظر
یارا شنبه 13 آبان 1396 ساعت 09:59 http://mororroz.blogfa.com

سلام ایوا جان .
چه مزه ای میده این کشک بادمجان با نان سنگگ . اصلا بعضی از نان ها برای بعضی غذاهاست به نظرم .
آخخخخخ . کمبود خواب رو که نگو . حسابی باهاش درگیرم .
این چهل سالگی حکایت همان حلوایی هست که تا نخوری ندانی . من هم در حال گذر از آنم .

سلام یارا جان
امیدوارم خوب شده باشی و بهبودی رابه دست آورده باشی.
درسته حرفت درباره نان
آرزو میکنم ۴۰ سالگیت پر از نور و آرامش باشد.

فرانک سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 14:34 http://sadbargkhatereh.blogsky.com

سلام ایوا جان.....
همیشه خوش باشی

سلام عزیزم
شما هم تندرست و شاد باشید.

Maryam یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 11:49

ممنون عزیز دل برای دعاهای خوبتون. انشالا همیشه سلامت و خوش باشید

آرزو میکنم شما و همه تندرست و شاد باشید.

کسی که سعی میکنه انسان باشه شنبه 6 آبان 1396 ساعت 20:28

خسته نباشی خانم.
ایشالا همیشه به خوشی وسلامتی بگذره.

زنده باشید، برای شما هم همه چیز به خوشی و تندرستی باشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد