۲۸ روز سپاسگزاری -روز ۷

ساعت ۵.۳۰ هست و چون امشب نیستم  گفتم بنویسم  چون شب خیلی خسته خواهم بود و دیر میایم خانه.

امروز دوباره یک لیست ۱۰ تایی مینویسیم از چیزهایی که داریم و هر کدام را میخوانیم و در پایان ۳ بار میگوییم سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم. 

یک گرفتاری یا چیز منفی که در زندگیتان هست را پیدا کنید و ۱۰ تا چیز خوب درباره آن بنویسید و این چنین آغاز کنید بسیار سپاسگزارم  که.....

اگر کارتان را از دست داده اید میتوانید  بنویسید بسیار سپاسگزارم که میتوانم زمان بیشتری را به خانواده‌ام بگذرانم. بسیار  سپاسگزارم که برای خودم زمان بیشتری دارم. 

بسیار سپاسگزارم  که میتوانم درسی بخوانم برای کار دیگر و مهارت بیشتر داشته  باشم و...... 

امروز هر چیز منفی که به یادتان آمد تند آنرا به سوی یک سپاسگزاری بگردانید. خاطره‌ بدی از یک دوستی به یادتان میاید میتوانید  بگوییدسپاسگزارم برای درسی که از این دوستی گرفتم. اگر کسی برایتان هدیه نخریده و شماراندید گرفته میتوانید بگویید خدایا سپاسگزارم که من بی‌نیاز هستم و نیاز ی به هدیه آن آدم ندارم و... 

پیش ازخواب سنگمان را توی مشتمان میگیریم و برای بهترین رویداد روزمان سپاسگزاری میکنیم. 

الهی بهترین چیز برایتان پیش آمده باشد امروز که با سپاسگزاری از آن اشک شوق بریزید. 


امروز  صبح بارانی بود و باد تندی می‌وزید. کلاسم را کنسل کردم چون گردن درد داشتم. ته ظرف پاستیل را درآوردم!! چند تا  چیز هست که اگر توی خانه باشد من آرام ندارم،  پاستیل،  کیت کیت و مربای  آلبالو .برای  ایشان شیر و انبه درست کردم و یک نان  شیرمال دادم  برد و گفت ناهار میاید خانه که کوکو داشتیم. 

کمی به خودم استراحت دادم و کتاب خواندم. ساعت۱۱ بلندشدم و خانه را گردگیری  کردم و سرویسها را شستم و شسته های دیروز را تا کردم. آشپزخانه  را تمیز کردم چون خیلی ریخت و پاش بود و کمی از توی یخچال خالی کردم. توت فرنگی داشتم  و گذاشتم برای مربا که به جای شکر آرد ریختم روشون و  دوباره توی آب گذاشتم تا برود آردها! اینجوری برنامه ریزی میکنم و زمان ست میکنم با موبایلم ۲۰ دقیقه برای گردگیری  پایین که کم بود و باید ۲۵ دقیقه باشد.  ۱۵ دقیقه برای سرویسها،  نیم‌ساعت برای آشپزخانه و بین ۴۵-۶۰ دقیقه برای جاروی پایین. اینجوری از این کار به یک کار نمی روم و کارهایم پشت سر هم انجام میشود.  تو اینزمانها یا پادکست گوش میدهم یا کتاب حتی زمان جارو کشیدن با هدفون. 

برای  خودم اسموتی درست کردم  و شکرگزاریم را انجام دادم. ساعت ۱ جارو کشیدم و یکربع به دو دوش گرفتم. موهایم رادر یک پارچه نرم پیچیدم تا آبش گرفته  شود. 

خانه را  طی کشیدم و ایشان هنوز نیامده بود.برای پرند ها دانه ریختم و  توت فرنگی  را گذاشتم روی  گاز و کوکو ها را روی دمای کم. برای خودم چندین  لقمه کره و مربای آلبالو درست کردم. زیر گاز راخاموش کردم و رفتم توی تخت. اسپلیت  را زدم و با خنک به ما میخورد. یک هیپنوتیزم گذاشتم و خوابیدم با فرشته زیر باد کولر. نیم ساعت بعد بیدار شدم و موهایم را کمی خشک کردم. دور ابروهایم را تیغ زدم. ایشان هم آمد و خسته بود و رفت خوابید. زیر مربا را روشن کردم و وبگردی کردم و مربایم سوخت! آن از آرد صبح و این هم از این.

حالا من ماندم و یکظرف لعابی با توت فرنگیهای سوخته و چسبیده!

ایشان بیدارشد و کمی کوکو و سالاد خوردو من نان خشک  رژیمی و  کره! به یک آقایی برای وام برای سرمایه گزاری زنگ  زد و برای دوشنبه قرار گذاشتند. چای دم کردم و این پست را نوشتم. 

حالا میروم موهایم را درست کنم و  فرشته را ببرم بیرون و آماده بیرون رفتن بشویم.

ساعت ۲.۱۰ دقیقه صبح روز شنبه است. صورتم را پاک کردم و شستم،  گاز و سینک را تمیز کردم  تا صبح همه چیز تمیز باشد. مسواک زدم. 

امروز پس از نوشتن پست مادرم  زنگ زد و من داشتم  موهایم را درست میکردم و زود خداحافظی کزدم.  ساعت ۶.۵ رفتم با فرشته  بیرون و به مادرم زنگ زدم و ۳۵ دقیقه حرف زدم. 

ایشان خسته بود و میخواست با ما بیاید که گفتم بمان و کمی استراحت کن. ساعت ۷.۱۵ برگشتم  خانه و تا ۸.۴۵ آماده شدن و رفتیمکنسرت. امشب برای من خیلی خاطره انگیز  بود نمیدانم چه کسی جایگزین خواننده  و آهنگسازهای قدیمی خواهد شد.چه کسی می‌تواند نبوغ آقای  شماعی زاده را در آهنگسازی داشته باشد،  خانم گوگوش امشب حرف جالبی زد گفت هر چی ساخت برای من شاهکار شد. خیلی شب خوبی بود،  برگشتن من رانندگی کردم و عزیز راه دور را رساندم. دوستان زیادی را دیدم در آنجا و شب خوبی بود. شام نخوردیم و یک و نیم رسیدیم خانه. 

شمع اتاقم باز هم کمسوست ولی دیشب هم همینجور بود و  یکباره نورانی شد انگار  چراغ روشن کرد کسی. 


تویی که  اینجا را میخوانی از خدا میخواهم روزهایت آفتابی باشند.  اگر بارانی هم هست مانند باران بهار باشد و آسمان دلت زود آفتابی شود. 

خدایا برای آسمان آفتابی زندگیم سپاسگزارم. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد