۲۸ روز سپاسگزاری -روز۸

یک هفته از دوره سپاسگزاری گذشت هرچند من خودم روز هفتم هستم. شما کجای کار هستید؟  

گام نخست روز ۸ نوشتن ده تا از موهبتهای زندگیمون هست و یک به یک خواندن آنها و در پایان هر یک سه بار گفتن سپاسگزارم. 

گام دو سپاسگزاری پیش از خوردن یا نوشیدن هر چیز ی و اگر فراموش کردیددر دم انجام دهید میتوانید هرزمان که به یاد آوردید انجام دهید. 

گام ۳  به خوراک یا نوشیدنیتان را با گرد جادویی انرژی بدهید،  سپاسگزاری کنید و بعد با نوک انگشت انگار گردی را توی آب یا خوراکتان میریزید. گرد جادویی میتواند همه چیز را پاک کند چون سر انگشتان شما پر از انرژی سپاسگزاریست. 

گام ۴ سنگتان را در دست بگیرید پیش از خواب و بهتربن رویداد روزتان را به یاد بیاورید و برایش سپاسگزاری کنید از ته ته ته دل. 


امروز من ساعت ۹.۵ بیدار شدم و کمی خواندم و ۱۰ بلند شدم. ایشان هم بیشتر خوابید و یک ربع به ده بلند شد و رفت دوش گرفت. چای دم کردم و صبحانه را آماده کردم، 

یک پیاز ریز کردم و یک بسته گوشت  بیرون گذاشتم و یک لیمو عمانی در کنارش توی یک بشقاب همه را گذاشتم. تا ما صبحانه بخوریم پیازه تفت داده شدند و برنامه قیمه افتادروی غلتک. 

دو تا تخم مرغ  هم آبپز کردم که خودم نیم یکیش را خوردم و با فرشته با هم خوردیم. بیشتر آب پرتقال خوردم و چای کمرنگم را توی سینک  ریختم. باید کمتر چای دم کنم. این قیمه من را تا ساعت ۱ سرپا نگه  داشته بود. لپه را جدا پختم،  سیب زمینی را سرخ کردم و برنج هم دم کردم. دوغ هم درست کردم.

این میان دوسری ماشین را روشن کردم. ایشان هم داشت کارهای  سنگین مردانه میکرد. ایشان خیلی مرد خانه است و روزهای تعطیلش را هم توی خانه میماند. 

ساعت ۱.۱۵ دوش گرفتم  و ۱.۴۰  دقیقه  رفتم خرید. رفتم شاپینگ سنتر و از سوپر برنج و قارچ خریدم و میوه فروشی آب پرتقال تازه،  دو تا بسته توت فرنگی،  دوتا بسته خیار ریز قلمی،  خیار سالادی،  گوجه گیلاسی،  سیب زمینی،  انگور،  گوجه سبز خریدم و شد ۴۰ دلار! سیب زمینی دو کیلو ۶ دلار،  چه خبره؟  چرا مسؤلین رسیدگی نمیکنند،  بار پیش سیب زمینی ۵ کیلویی بین دو دلار و چهار دلار بود!داشتم می رفتم نانوایی به ایشان زنگ زدم و گفتم لپه ها را بریز توی خورشت و نان تافتون خریدم؛  خیلی هم ایستادم توی نوبت. ساعت ۳ رسیدم خانه و ناهارمان را خوردیم  ظرفها را سامان دادم و کمی میوه شستم. ایشان داشت یک فیلم میدید که هیچ یادم نیست چون تماشا نکردم.

فیلمهای شب پیش را تماشا کردم و هیپنوتیزم توی آفتاب. باید یادم باشد قرص ویتامین دی را بخورم. 

خوابیدم برای  جبران خواب شب پیش،  ساعت ۵ و خرده ای بود بیدار شدم. یکدور نواختم. ایشان خواب بود. میوه  ها را گذاشتم توی ظرف. بار یخودم لقمه نان و کره مربا گرفتم. شسته ها را آوردم تو. ایشان باغ را مانند دسته  گل کرده بود. هرچند هر چی غبار و چمن بود زده بود توی خانه. به دوستم زنگ زدم برویم پیاده روی که گفت بریم دوردریاچه و در آخر گفت با همسرش میاید که گفتم نه و در آخر زور او چربید. ۱۰ دقیقه زمان آماده  شدن داشتم که مادرم زنگ زد و تندی حرف زدم و دستم رسید و خداحافظی کردم.

رفتیم با فرشته کوچولو دور دریاچه یک ساعتی راه رفتیم. من رارساندند و رفتند داروخانه. 

ایشان چای و میوه خورده  بود، من هم نانهارا برش زدم و یک لیوان بزرگ آبجوش ریختم با یک شکلات کوچک خوردم. حریدها را که شسته  بودم جا دادم. هسته های آلبالو را گرفتم و گذاشتم برای مربا شدن! 

رفتم بالا و یک کوه لباس را اتو کردم. ۲۰ تکه  بود! هنوز یک ملافه بزرگ مانده که باید اتو شود. روبالش ها و ملافه ها را تا میکنم زیر اتوییها و کمی صاف میشوند. در حال اتو کشی یک فیلم تماشا کردم که خیلی خوشم آمد.

شام را گرم کردم و خوردیم و با ایشان از اول دیدیم فیلم را. دوباره یک لیوان آبجوش دیگر خوردم. مربا را توی ظرف گذاشتم تا سرد شود. 

الان هم نیمه شبه و خواب در من رخنه کرده است. 


خدایا سپاسگزارم برای روان  کردن خبرهای شادیبخش. 

الهی آن خبر خوب خوبه همین امروز به گوشتان برسد.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهتاب یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 09:25

روزهای زندگیت درخشان و آفتابی باشد ایوا جان

صبح زود که می آمدم چند دسته گل داوودی گرفتم برای محل کارم، گلهای زیبای پاییزی.

یادت بودم و برایت بهاری زیبا و شاد آرزو کردم

سپاسگزارم مهتاب جان، پاییزت زیبا و پربار.
از خدا میخواهم روزهایت پر ازشادی و نورالهی باشند و تندرست باشی

بهامین یکشنبه 13 آبان 1397 ساعت 01:29 http://notbookman.blogsky.com

چه ایده قشنگی هر روز سپاسگزاری
خیلی دوست داشتم:)

هر روزتون قشنگ وسرشار از مِهر

سپاسگزارم بهامین جان، شما هم روزهای خوبی در پیش داشته باشید. یک دوره ۲۸ روزه است برا ی دانستن ارزش چیزهایی که داریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد