۲۸ روز سپاسگزاری-روز ۱۷

ماامروز۱۰ تا از داشته هایمان را برای آنها سپاسگزار هستیم در دفتر خوشگلمون که پراز انرژی مثبت است مینویسیم  اینکه چرا سپاسگزار هستیم. 

یک به  یک میخوانیم و برای هر یک سه بار میگوییم سپاسگزارم. 

امروز یک چک داریم! برای خودمان! 


چک را میتوانید از اینجا دانلود کنید. 


چک را به نام خودتان مینویسید و همینطور پولی که نیاز دارید. این چک را امروز همراه خود داشته باشید و در دستان  بگیرید و انگار میخواهید با پولتان و آن چک چیزی را که دوست دارید بخرید و داشته  باشید،  شادیتان را در خودتان جاری کنید و سپاسگزار باشی. سپاسگزار و شاد برای داشتن و دارا بودن. 

این چک را جایی بگذارید که چند  بار در روز نگاهتان به آن بیفتد و سپاسگزاری کنید برای داشتن ودارا بودن. 

پیش از خواب سپاسگزاری میکنیم برای بهترین چیزی که امروز خدا به ما داد. 

این هم روز ۱۷ که زیاد سخت نیست. 

بیشتر ما  به پول حس خوبی نداریم،  پول را بد میدانیم،  آدمهای پولدار را نکوهش میکنیم که یا از راه نادرست در آوردند و یا آدمهای بیخودی هستند. تا از درآمد سخن به میان میاد و دارایی ها زود برای آرام کردن خودمان که هم میخواهیم داشته باشیم و هم نمیخواهیم آدم بدی باشیم میگوییم آدم با نیم متر پارچه از این دنیا میرود. پس اگر بخواهیم اینجوری نگاه  کنیم چرا درس بخوانیم خوب آخرش میرویم زیر خاک حالا  دانشمند  هم باشیم. چرا بچه دار شویم آخرش میرویم تنها توی قبر، چرا خانه بخریم آخرش توی یک متر جا میخوابیم و.....

زندگی  زیباییش به پویاییست وگرنه درجا زدن که ما را مرداب میکند. پولدار بودن بد نیست،  نوکیسه بودن ناپسند است. میشود آدم پولدار خوبی بود،  زندگی خوبی داشت و نام نیک گذاشت از خود. میضود زندگی دیکران را زیرورو کرد و از شادی دیگران شاد بود. 

کسی که پولدار است و برای نمونه کارخانه دارد کارآفرینی میکند و چندین خانواده از آن نان میخورند. پول چیز بدی نیست خیلی هم خوب است؛  به پول مانند دیگر داده های خداوند  نگاه کنیم  و سپاسگزار باشیم. از اینکه می‌توانیم از کسی کمک بگیریم و مزدش را بدهیم شاد باشیم چون آن آدم برای خانواده اش نان میبرد. حس بد توی خرج کردن هم نداشته باشید و کمی از پولتان را ببخشید هراز گاهی( به شیخها و مفتخورها ندهید). 

من اینجا یکسری از کارهایم را میدهم چندتا خانم انجام بدهند؛  به خدا برخی از دوستان گفتند به من که وای نده خودت درست کن! حیف پولت نیست!! خوب برای من که کاری ندارد درست کردن و همیشه در کار درست کردن چیزی هستم تنها یک خوبی در زندگیم دارد که کسی جایی خوشنود است از اینکه درآمدی دارد. هر بار هم باشادی پواشان را میدهم و در جا خداراسپاس میگویم  که میتوانیم کمک زندگی یکدیگر باشیم. 

از به کار بردن گفته های منفی دوری کنید؛  از گفتن  "من پول ندارم"یا   "بدبختم" پرهیز کنید و هر بار که یادتان آمد به اندازه ای که میخواهید ندارید با خودتان بگویید"درآمدم روز به روز بیشتر میشود"یا"پول فراوان به آسانی به سوی من میاید" یا"من کاری دارم عالی،  در جایی عالی،  با درآمد عالی و با افراد عالی". من خودم از این سه تا معجزه دیدم. این کار نیاز به تمرین هرروزه دارد با دوبار گفتن درست نمیشود چون سالها منفی بافتیم و باید پاکشان کنیم و جایگزینشان کنیم. شمایک دانه که میکارید ، به آن آب و کود و نور میرسانید و زمان  میبرد تا سراز خاک  بیرون آورد. شما هم پایش مینشینید تا بروید،  هرروز خاک را  به هم نمیریزید تا ببینید چی شده!جوانه زده یا نه! 

یک چیز دیگر،  ما پول میخواهیم که آرامش داشته باشیم و میدویم و میدویم تا به آن برسیم. در حالیکه اکر آرامش داشته باشیم پول به سوی ما میاد،  تندرستی میاید،  خورد و خوراکمان خوب میشود،  وزنمان پایین میاید،  همراه زندگیمان مهربان میشود و....

دست از گله کردن برداریم و بیشتر سپاسگزار باشیم؛  آرام و با ایمان  باشیم. خدا چیزی بهتر از آنچه که ما امروز برایش پا میکوبیم برایمان فراهم میکند. ما تنها نمیبینیم. 

به خدا پیله نکنیم،  از دست و پایش کنار برویم،  دست و پا نزنیم تنها آرام و با ایمان  باشیم. 


  •  خدایا



    راهی نمی بینم آینده پنهان است

    اما مهم نیست

    همین که تو راه را می بینی و من تو را

    برایم کافی است ...

من خیلی خسته ام میخوابم و روزانه نویس برای زمان دیگر. 

نظرات 5 + ارسال نظر
بهامین چهارشنبه 23 آبان 1397 ساعت 12:59

بهامین جان سلام

لادن سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 23:34

سلام لیوای مهربان
چقدر من لین کارتون رو پسندیدم و حتما سعیم رو میکنم که انجامش بدم

سلام لادن جان، کار خوب هر چه بیشتر زندگی بهتر

سهیلا سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 10:56

سلام دوست خوبم
چقدر افکار و رفتار ما شبیه به همه. من هم خیلی از کارها رو میسپارم که بلکه شغل و درامدی برای دیگران درست بشه و واقعا هم برکتش رو توی زندگیم دیدم. امیدوارم روز به روز برای همه خوشی ها و خشحالیها بیشتر بشه

سلام سهیلا جان، درسته برکتش توی زندگی پدیدار میشود.
الهی آمین، چه دعای خوب و دلچسبی بود

رهآ دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت 18:47 http://rahayei.blogsky.com

ی سوال ایواجان
داشته هایی که مینویسیم تو روزها، میتونه تکراری هم باشه؟
و اینکه "اینجا" که نوشتی برای دانلود، لینکی نداره. یا من اشتباه میکنم؟

سلام رها جان هر چه دلت میخواهد را بنویس. هر آنچه برایش سپاسگزاری عزیزم.
شما درست گفتی، لینکش را درست کردم

غ ز ل دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت 17:13 http://life-time.blogsky.com/

لینک چک نیستش

سلام
لینک را درست کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد