پاکسازی هاله

صبح زود ایشان بیدار شد که برود و من هم بیدار شدم؛  همچنان توی تخت  بودم و ایشان رفت. نشستم پست دیروز را نوشتم. کمی ایمیل نگاری کردم،  کتاب خواندم و تا ۱۱  توی تخت ماندم. 

چند لیوان آب خوردم 

هوا سرد بود امروز هم،  غذای فرشته را گرم کردم  و صورتم را یک پیلینگ زدم و داشتم میرفتم دوش بگیرم که یادم آمد غذای فرشته روی گاز هست. غذایش را دادم و دوش گرفتم. یک لیوان آب هویج خوردم و برنامه  دوست داشتنیم را تماشا کردم و صورتم را ماساژ دادم و کمی هم کتاب خواندم.

نصف پاپایا را خوردم. آشپزخانه را سامان دادم و به پرنده هایم دانه دادم. یک چای سبز درست کردم و یک موز خوردم و رفتم نشستم برای ایشان چند تا کار آماده کردم و فرستادم رفت. به گوشه دنجم پناه بردم و ۴ تا هلو  خوردم و کتاب خواندم. مدیتیشن کردم و خوابم برد. به ایشان پیام دادم شام چه میخورد که پاسخ نداد. 

سوپ به آن بیمزگی داریم خوب بخورد! به مادر ایشان پیام داده بودم که پاسخم را داده  بود و دوستی که تولدش بود برایش پیام  فرستادم. 

در این بین کمی مویز و توت خوردم. امروز روز کتاب خوانی بود. ساعت ۵ آمدم پایین و چای دم کردم و ایشان کمی پس از ۵ رسید. میوه  شستم و برای شامش دمپختک باقالی درست کردم چه خوشبو و خوش آب و رنگ! گرسنه بودم و سه تا خرما خوردم با ارده و ساعت ۷ فرشته کوچولو را بردم بیرون، به پرنده هایم غذا دادم و  تا ۷.۵ برگشتیم خانه. نصف یک کاهو را ریز کردم و شستم با یک خیار و کوجه گیلاسی و زیتون و گردوی خیس کرده شد شام خودم. دوتا تخم مرغ با روغن حیوانی هم برای ایشان درست کردم و ساعت ۸ بود که شاممان را خوردیم و تا آشپزخانه را سامان بدهم شده بود ۸.۴۵ دقیقه. یک لیوان آبجوش برای خودم ریختم و کمی میوه هم خوردم. 

روز دوم هم گذشت  و بد نبود. میخواستم ممنوعه را تماشا کنیم که ایشان گفت باشد زمان دیگر چون روی مقاله داشت کار میکرد. 

من هم تا جا داشت اینستا گردی کردم. دو تا وبینار نام نویسی کردم.

فردا ظهر باید بروم یوگا و خانه ام را هم تمیز کنم، آرایشگاهم بروم.  ایشان هم  که زود میاید! 


بازسازی هاله 

هاله اگر آسیب ببیند میتواند سبب آسیب های روحی و جسمی بشود. برای دوباره توان بخشیدن به هاله راههای زیر  متوانند یاری کننده باشند. 

۱.نیایش،  نماز،  سجده و مدیتیشن

۲.دوست داشتن خود،  خوب گفتن درباره خود

۳ ً بودن در کنار انسانهای تندرست،  کودکان  و حیوانات

۴. ورزش،  پیادروی در طبیعت

۵. رژیم غذایی خوب که بیشتر روینده باشند. 

۶. دید مثبت و دوری از بدبینی 

۷. مهربانی بی چشمداشت با ذره ذره هستی 

۸. آواز خواندن،  رقصیدن و لبخند بر لب داشتن

۹. راستگویی 

۱۰. ارج نهادن به خود و دیگران

۱۱. ستایش زیبایی در هرکجا که میبینید

۱۲. سپاسگزاری

۱۳. زندگی در دم

۱۴. آگاهی از بودن هوشمندی الهی در بدن( از رگ گردن نزدیکتر) 

۱۵. درست نفس کشیدن

۱۶. بخشیدن 

۱۷. دوری از بدخواهی، حسادت  و نفرین دیگران

۱۸. نور خورشید 

اگر در جایی بودید که بار منفی زیا د بوده و شما آنرا حس میکنید زمانی که به خانه برگشتید یکی دو فنجان نمک به همراه مریم گلی یا گلسرخ توی ظرفی بریزید و زیر دوش روی سرتان بریزید تا بار منفی از هاله تان پاک شود و برود. 

چیزی را سوزاندن و دود کردن که از گذشته های دور در فرهنگمان  بوده است. اینها برگهای مریم گلی را دود میکنند و ما همان اسفند خودمان را. در فنگ‌شوی هم برای پاکسازی خانه اینکاررا میکنند.

فیروزه ای با خود داشته باشید. 

میوه و سبزیجات رنگارنگ بخورید،  بنفش،  نیلی،  آبی،  سبز،  زرد،  نارنجی  و قرمز.

سجده کنید روی زمین یا اگر دوست ندارید تنها بایستید و کف پایتان برهنه باشد. 

دعا،  مانترا یا هر چیزی که به شما آرامش میدهد را زیر لب بگویید.

چشمانتان راببندید و چند دم و بازدم داشته باشید. یک نور درخشان  ببینید که دور شمارا میگیرد و شما را از درون درخشان میکند و دور تا دور بدنتان را هم همینجور. 

خودتان را پراز نور ببینید که همه جا همراه شماست.


همه اینهایی که نوشتم برگردان از انگلیسی به فارسیت. ببینید تا چه  اندازه اینها را در فرهنگ خودمان و دستورات خدا داریم. 

فراموش نکینم کسی که به ما  بد میکند کارمای خودش را خواهد داشت وپاسخ ما به آن بدی کارمای خودماست. 


برای کاشت هوشمندانه کار کنیم تا برداشتمان خوب باشد. 


خدایا سپاسگزارم که  کشتزار زندگیم  را نور بخشیدی. 

الهی کشتزار زندگیتان پر باشد از نیکی و خوبی و مهربانی. 




نظرات 10 + ارسال نظر
یک خانم پنج‌شنبه 20 دی 1397 ساعت 09:27

سلام ایوا خانم.پاسخ سوالتان را در کامنتی نوشتم اگه به دستتون نرسید تا دوباره بفرستم.

سلام عزیزم؛ بله دریافت کردم و سپاسگزار از شما. پاسخ هم داده بودم و لی فراموش کرده بودم تایید کنم.
ببخش عزیزم

یک خانم دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت 09:02

سلام ایوا خانم.خوب هستید؟
من هر چه از طب سنتی می دانم از طریق برنامه های تلویزیون بوده وهستچون بسیار علاقه مند شدم سوال و جواب های پزشکان این رشته رو در دو سررسید می نوشتم و همینطور در سایت اگر ویدعویی از این اطبا ببینن ذخیره می کنم ..
در مورد انواع مزاج عبارت:
اپارات_انواع مزاج در طب سنتیhttp://www.aparat.com/result/%D8%A7%D9%8G%D9%8N به خوبی ویدؤهای مفیدی رو می تونیم ببینیم.
همینطور سایت
طب قرانی دکتر جمشید خدادادی_درمانها
و سایت
طب سنتی اسلامی tebebartar.blogfa.com
و کانال تلگرامی @mediherb
و سایت طب سنتی اسلامی حسین معارفی مناسب هستند
و برنامه خوب تلویزیونی دهکده تندرستی از شبکه سلامت
.......
ایواب نازنین فعلا وبلاگی ندارم .ودر اینده اگه وبلاگی بزنم حتما ادرس می زارم

سلام عزیزم؛ سپاس از لطفت گلم.
خیلی زحمت کشیدی و همه را نوشتی برای من. خیلی دوست دارم این چیزها را یاد بگیرم البته بسیار گسترده است و شاید بهترین کار خریدن کتاب آن است برای من.
امیدوارم به زودی وبلاگی داشته باشید تا ما بهره بجوییم از دانش شما
باز هم سپاس از مهربانی بی‌پایانت

یک خانم چهارشنبه 7 آذر 1397 ساعت 22:27

سلام بر ایوای نازنین

سلام خانم عزیز، امروز داشتم بهخودم میگفتم کاش میشد راهنماییهاتون را بنویسید درباره طب سنتی و مزاجها. شما وبلاگ ندارید

رهآ چهارشنبه 7 آذر 1397 ساعت 19:14 http://rahayei.blogsky.com

هی دارم فکر میکنم چی بنویسم برات .. هی کلمه پیدا نمیکنم.
اصلن تو خود آرامشی :)

ی سوال.
اگه دوست داشتی جواب بده.
متولد چندی؟

رها جان سپاس از مهرت
پاسخت را میدهم

گیسو سه‌شنبه 6 آذر 1397 ساعت 20:44 http://saona.blogsky.com

چه خوب که این پست رو گذاشتید امروز همسرم بینهایت از یه مساله ای ناراحته و من نمیدونستم چه جوری حالش رو خوب کنم...بینهایت ممنون بانوی آرامش

امیدوارم ناراحتی ها گذرا باشند و از آنها بیاموزیم گیسو جان. سپاس از مهرت.
خیلی باید سرگرم باشی اینروزها، الهی همیشه شادی در خانه ات جریان داشته باشد

تارا سه‌شنبه 6 آذر 1397 ساعت 08:56

ایوا جان چقدر شما خوبید .چقدر با نوشته هاتون به دیگران آرامش و تجربه منتقل می کنید . خیلی ممنون که هستی ...انشاالله سالیان سال زنده و سلامت باشی و دیگران رو با قلمتون به آرامش و لذت برسونید

تارا جان، سپاس از مهرت. امیدوارم شما هم همیشه تندرست و پرانرژی باشی دوست مهربان.

آبان داد دوشنبه 5 آذر 1397 ساعت 21:15 http://saatsheni.blogsky.com

چقدر با جزئیات همه چیز به یادتون میمونه

جانکم، تلاش میکنم ریز ریز را بنویسم چون گاهی فراموش میکنم. این یک چالش برای یادآوری ریز ریز کارهایم هست

کهکشانى دوشنبه 5 آذر 1397 ساعت 18:45

سلام
چقدر خوب مینویسى شما
مرسى

سلام
سپاس از شما که اینجایی و خواننده من

زینب دوشنبه 5 آذر 1397 ساعت 17:42

ایواجانم خیلی خیلی ممنونم بابت نوشته های مفیدتون
من یه تجربه ی تلخ داشتم . فکر می کنم آدمهای منفی علاوه براینکه از خود آدم انرژی می گیرند از خونه ی آدم هم انرژی می گیرند. چند سال قبل یک سری آدم به اصرار اومدن خونه ی من و شاید خیلی عجیب باشه اما واقعیه که به محض رفتنشون من خونه رو سیاه می دیدم و از خونه بیزار شده بودم و این بیزاری پنج سال طول کشید! هاله ی بدن من خیلی ضعیفه . مانترای وام_رام همراه با مدیتیشن شمع خیلی کمکم می کنه. یه نکته ای برام عجیبه بعضی ها خیلی آدمهای منفی هستند اما هاله ی قوی ای دارند و بیمار نمیشن. پس اونا همون روان آشام ها هستند

سلام زینب جان، آدمهای منفی انرژی منفی هم به جا میگذارند. کاش از کسی میخواستی که خانه ات را پاکسازی کند. حالا یک پست برای پاکسازی خانه مینویسم اگر شد. باعود و اسفند میتوانی پاکسازی کنی، همینطوراسپری آبنمک رقیق.
کارهایی که انجام میدهی بسیار خوبند، در طبیعت زیاد بمان اگر میتوانی، نور خورشید هم بسیار خوب است. درو پنجره خانه ات را باز بگذار تا هوا جریان پیدا کند.
چهار تیپ رفتاری در آدمهاست که تیپ "D" همین دسته هستند که بد میکنند و چون خودشون را سرزنش نمیکنند و حق خودشان میدانند که بد کنند، پرخاشگرباشند و بی‌رحم باشند و گنده گو وحاضر جواب بدون ذره ای پشیمانی و سرزنش خود. اینها همان دسته "ظالم سالم ً"هستند. همه بیماریها پیامد سالها خود زنی های روانی است و سرزنش و تنبیه خود، بیشتر بیماری‌ها روان تنی هستند. دسته بالا این ها را ندارند و راحت میتازند هرچند که در پایان کارما به سراغشان خواهد آمد.
همیشه خوب باشی

مری دوشنبه 5 آذر 1397 ساعت 13:02

سلللللاممممم ممنووون ایوا جااان ..
خیلی گلی

سلام مری جان
خواهش میکنم عزیزم، گلی از خودتونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد