۲۰۱۹ طلایی

سفر بودم و در پی یادگیری و آموزش،  مهمانی پشت مهمانی انگار که سال به پایان برسد هم را نخواهیم دید! 

ساعت ۲.۵ بامداد است و صدای ظرفشویی به گوش نمیرسد. گمانم کارش به پایان رسیده. کوهی از ظرف شسته شده روی کابینت است تا فردا که جا به جا کنم. فردا تنها طی و جارو دارم چون نیمه شبی خانه را گرگیری کردم و سرویس مهمان را تمیز کردم. غذا به اندازه چند روز دارم،  دسر و شیرینی و یک یخچال پر از میوه. 

امشب میزبان دوستان خوبم بودم  و این آخرین مهمانی من بود. 

فردا باید بنشینم مانند یک دانش آموز خوب کارهایم را انجام  بدهم. 

زندگی از همیشه بهتر است و سرشارم از نور. دستهایم را باز میکنم و قلبم از شادی میلرزد انگار میخواهم عزیزی را در آغوش بکشم. شادم و پر از انرژی پاک و نورانی. 

خدایا سپاسگزارم. 

چند هفته است نه یوگار رفته ام و نه استخر! با پدرم حرف نزدم و دیروز پس از یک هفته با مادرم حرف زدم. هنوز آلبالو نخریدم! 

دلتنگتان بودم و پیامهای پر مهرتان را دیدم. 

الهی این سال بهترین سال زندگی اش تان  باشد،  الهی پر از تندرستی و فراوانی برایتان باشد. 

الهی تن خسته ایرانم امسال بهبود یابد،  الهی دل مردمم شاد باشد و زمین ایران سبزو آسمانش آبی فیروزه ای و خورشیدش تابناک.الهی آبادی باشد و آبادانی در این بیشه شیران. 

الهی روزهای خوش به زندگی همه ایرانیان باز گردد. 


سالی پر از رویدادهای خوب در پیش داریم ،  سپاسگزاریم ای خدای بزرگ. 

۲۰۱۹ طلایی درراه است.


نظرات 5 + ارسال نظر
لی لا سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 23:31

ایوا جان سلام ...سال نو میلادی مبارک...امیدوارم که همیشه سلامت باشی وسعادتمندودرسال نو به بهترین شکل ممکن به آرزوهات برسی...فکر کردم به ایران آمدی...!!!؟ همیشه به یادت هستم...وقتی سفر هستی قطعا پرنده ها خیلی چشم به راهت هستتد...!!!دست مهربان خدا همیشه به همراهت گلم...

سلام لی لا جان، سال نو شما هم مبارک. خیر من برای کارن سفری به یکی ازاین کشورهای اطراف داشتم. ممنونم از لطفت و امیدوارم خداوند همیشه همراهت باشد❤️❤️

مهرگان دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 22:10

ایوا جان سال جدید مبارک لبریز از ارامش باشی

مهرگان جان به شما هم مبارک، سپاس از مهرت❤️❤️

تارا یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 21:16

سلام ایوا جان خدا را شکر که خوبی .همیشه به گردش. انشاالله سال جدید برات سرشار از خوبی و خوبیها باشه. ممنون که نوشتی و ما رو از حالت با خبر کردی

سلام تارا جان، سفر کاری بود عزیزم و بیشتر به کار گذشت. امیدوعرم برای شما هم سال خوبی باشد❤️❤️

بهامین یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 00:08 http://notbookman.blogsky.com

ایوا عزیزم
نبودی دلتنگ بودیم.

امیدوارم شروع سال میلادی سرشار از لحظه های ناب و قشنگ باشه *.*

بهامین جان سلام، ببخش که گرفتار بودمو در سفر. امیدوارم امسال آن خبر خوشی که چشم به راهش هستی به دستت برسد.

لادن شنبه 8 دی 1397 ساعت 22:49

سلااااااااااااااااااااااااااااااام
چه خوب ک حالتون خوبه و بازم مینویسین

سلام لادن جان، تلاش میکنم دوباره بتوانم نوشتن را از سر بگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد