خوشبختی زمستانی

یک هفته از زمستان گذشت،  یک هفته ای که سرد بود. بارها به ایشان گفتم برویم جایی که برفباشد تا فرشته کوچولو برف هم ببیند. هنوز که نرفته ایم! 

امروز هوا آفتابی بود و آسمان آبی و زیبا و من خوشبخترین زن زمین در ساعت ۳  بودم که این همه زیبایی را به تماشا نشسته بودم. برای من خوشبختی برابر است با چیزهایی که با دیدنش شاد میشوم. برای من خوشبختی آرامش است. مانند کهنه سرباز از جنگ  بسته که حالا آرامش کشورش را میبیند! 

من هم داشتم زمانهایی را که از خودم بدم میامد،  که خشمگین بود،  که سالها بار انزجار را به دوش میکشیدم. بوده زمانهایی که دست به هرکاری میزدم گره کور میخورد. بوده زمانهایی که نامهربانی دیدم،  ندید گرفته شدم،  به چشم نیامدم،  دور شدم،  گریه کردم،  خرد شدم و........

همه را پشت سر گذاشتم و امروز اینجا در این روز زمستانی برفی از همه آدمها خوشبخترم. 

خوشبختی من از زمانی آغاز شد که ارزش خودم را دانستم،  خودم را دوست داشتم و دیگران هم آیینه من شدند. 


از زمانی که بخشیدم و برای آنهایی که بد میکردند  دعا کردم و رفتند و دور شدند از من. 

از زمانی که کار خدا را به خودش واگذار کردم  و برای داده و نداده اش سپاسگزاری کردم. 

سالهای سال از خیلی از سختیهایم گذشته است و دیگر دوست  ندارم به آنها اشاره کنم. دوست ندارم که خاطر کسی آزرده شود با خواندن خاطراتم. 

این پست باید خیلی بیشتر از اینها باشد،  شاید دوباره تمرینی را نوشتم و شما اگر دوست داشتید از آن بهره ببرید. تمرین دوست داشتن خود یا نوشته  های  روزانه با  بار سازنده! یکی دو جمله که با خودمان در روز بگوییم  و جایگزین همه بدها که به خودمان تا امروز گفته  ایم  بشوند. 

شما یک چوب جادو دارید "هر چه بگویید همان خواهد شد".

برای یکروز خودمان را به رگبار بدگویی نبندیم و  خود نازنینمان را ستایش کنیم. 

شما چه می‌گویید؟  


برایتان دلی میخواهم پر از امید و نور  و عشق که تنها نیازمند  خداست.

پ.ن. یک کار ساده را انجام  بدهیم. خودمان را در آغوش بگیریم،  با دست خودمان به شانه خود بزنیم و بگوییم دوستت دارم. خیلی دوستت دارم،  تو تنها نیستی.

این خود تنهای گریان را درآغوش بگیریم،  همه ما نیازمند مهربانی و عشق با خودمان هستیم. خودمان بیش از همه گناه داریم.به داد خودمان برسیم.

پ.ن. دوست نازنینم من سرکی به وب شما کشیدم و به زودی خواهم نوشت از کارهایی که کردم تا حال خودم را خوب کنم. همه ما مانند هم هستیم در زندگی. الهی همه آرزوهای خیرت پیش رویت باشند به زودی. 

الهی همه شما به آرزوهای خیرتان برسید.

نظرات 5 + ارسال نظر
یارا دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 07:55 http://mororroz.blogfa.com

سلام .
یک الهی آمین از ته دل برای دعا وآرزوهای خوبت .

سلام یارا ی مهربان.الهی آمین

لادن† یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 12:48 http://l1207l.blogfa.com

ایوای عزیز خوشحالم برای خوشبختی ات برای دوست داشتن خودت؛بی صبرانه منتظر تمرینای عالی و سازندت هستم

سیلام گلم، تو که خودت استادی نازنینممن تمریناتم ساده است خیلی و خوب برای خودم کار کرده است تا به حال. امیدوارم به کار دیگران هم بیاید

محدثه یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 08:15 http://tithe.blogsky.com

دلم براتون تنگ شده بود

محدثه جانم ❤️❤️

تارا یکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت 00:32

خوش آمدی ایوا جان... جات خیلی خالی بود

تاری گلم دل برای نوشته های پرشر و شورت تنگ شده بود

شکوه شنبه 18 خرداد 1398 ساعت 19:23

سلام چقدر زیبا نوشتید من هم سختیهای زیادی رو پشت سر گذاشتم گره های کور زیادی داشتم توی زندگیم نا امید مطلق بودم ولی ناگهان چنان همه چیز تغییر کرد که باور کردنی نبود نمیگم الان کاملا خوشبختم ولی خدا رو بخاطر هرچه که دارم و ندارم شکر میکنم

سلام شکوه جان؛ خوشحالم که سختیها را پشت سرگذاشتی. دیدمان که بهتر شود زندگی خود به خود بهتر میشود. سپاسگزاری شاه کلید همه درهاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد