شنبه نگار

چند روزیست که ایشان پی سمینار و پرزنتیشن و اینهاست و من هم کارهای خودم  را میکنم. ایشان صبح زود میرود و من هم میخوابم یا مدیتیشن میکنم. چندهفته ای  بود پادرد داشتم و این چندروز با خوابیدن و توی تخت  ماندن حالم بهتر میشود.امروز که مدیتیشنم را گذاشتم و تا ۱۰خوابیدم،  بلند شدم و دوش گرفتم. دوستم زنگ زد و توی حمام بودم آمده‌بود  و خریدی که از دیروز جا مانده بود را پشت در گذاشته بود و رفته بود. 

موهایم را بستم پشت سرم،  میخواستم بروم برای ابروهایم که دیدم حسش نیست. فرشته کوچولو هم از چیزی ترسیده بود و از  روی پای من پایین نمیرفت. 

شسته ها را تا میکردم روی پایم بود، کتاب خواندم روی پایم بود،  نان ریز کردم روی پایم بودو..... 

فرشته کوچولو را شستم ووخشکش کردم. 

امروز کار چندانی نکردم و تنها کتاب خواندم،  برای خودم اسموتی موز و خرما و کردو و کنجد با شیر بادام درست کردم و خوردم. ساعت ۳ با فرشته کوچولو رفتیم آفیس ایشان ببینم از پست چیزی نرسیده که چند تا نامه و بسته بود برداشتم و برگشتم خانه. 

به دوست افسرده ام  زنگ زدم و چون زنگ  زده بود به من. ساعت ۴ فرشته کوچولو را بردم بیرون؛ پرنده های گرسنه را دانه دادم. برای شام هم خورش بامیه به گوشت قلقلی درست کردم. موهایم را بیگودی پیچیدم. برنج و چای  دم کردم. سالاد درست کردم.

ایشان هم ۶.۵ رسید. ۷ شام خوردیم ،  کمی از فیلم هشتگ را دیدیم که زیاد خوشمان نیامد. 

۷.۵ شام خورده و آشپزخانه پاک شده نشستم سر کارهای خودم تا ۹.۵.

سفری پیش رو داریم که فرشته کوچولو باید جایی بماند،  به آن خانم  ایمیل زدم که گفت میرود سفر خودش. باید کس دیگری را پیدا کنم. 

به جیم نزدیک خانه هم ایمیل زدم بلکه بروم با دوستم دوتایی ورزش کنیم. ایشان پیش از خواب بداخلاقی کوچکی کرد با من و پشتش را کرد و خوابید. 


برای امروز باز هم به خودمان یادآوری  کنیم چه اندازه دوست داشتنی هستیم، رو به روی آینه،  چشم در چشم یا خودمان. لبخند،  مهربان و با عشق به خودمان میگوییم دوستداشتنی هستیم. هر چه بیشتر بهتر. 

در کنار این یک کار امروز یک کار دیگر را باید انجام بدهیم. 

زیر لب یا بلند بارها و بارها بگوییم " همه چیز رو به راه است و من از هر گزندی دور هستم "با یکبار و ده بار گفتن کاردرست نمیشود،  باید بارها و بارها بگوییم. 

 پیش از خواب خودتان را در آغوش بگیرید و با مهربانی به یاد خودتان بیاورید که تا چه اندازه دوست داشتنی هستید. روی داشته هاتون انرژی بگذارید نه نداشته هاتون. 


تویی که از اینجا میگذری؛  فراموش نکن هیچگاه تنها نیستی. 

دست خدا به همراهت! 


خدایا سپاسگزارم که از دردها دورم میکنی به آسانی. سپاسگزارم سپاسگزارم سپاسگزارم 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد