رمزی بهتر است! 

دوستان گلم ادرس من در اینستاگرام Eva.peacefulmind اگر رمز میخواهید آنجا پیام بدهید چون وبلاگ رمزی خواهد شد امروز دوم اپریل هست. 

اگر از دوستانی هستید که هنوز نگرفته‌  اید به من پیام بدهید. 

   این شماره تلگرامیه که توی سفر داشتم،  همیشه آنلاین نیستم و گاهی چکش میکنم. اگر براتون سخته اینستا اینجا پیام بدهید.

066989270900


نظرات 20 + ارسال نظر
زری یکشنبه 17 فروردین 1399 ساعت 09:35 http://maneveshteh.blog.ir

سلام. لطف میکنید رمز به من بدید. اینستاگرامم را فعلا دی اکتیو کردم. ممنون میشم تو وبلاگم بذارید. مرسی

بله حتما

یک خانم شنبه 16 فروردین 1399 ساعت 13:57

سلام ایواخانم مرسی ا, زمحبتی که د,اشتید به من , اینستا فالوتون کردم
ا

سلام عزیزم ببخشید زحمتتون شد

یک خانمس جمعه 15 فروردین 1399 ساعت 11:10

سلام ایوا خانم
ادرس اینستا ا رایاداشت کردم.اینستا که روی گوشیم نصب کردم حتما به شما خواهم پیوست

سلام عزیزم، دنباله پیام پست برای شماست.

ژینوس سه‌شنبه 5 فروردین 1399 ساعت 17:43

چرا رمزی ؟ اینجا همیشه برای من مایه ارامش بوده و چون خواننده خاموشم قطعا شانس دوباره خوند اینجا رو از دست میدم . ولی هر تصمیمی بگیرید قابل احترامه :

ژینوس جان توی اینستابه شما رمز دادم؟

Doost یکشنبه 3 فروردین 1399 ساعت 02:33

نوروز مبارک،امیدوارم رمزی نکنید.با آرزوی آرامش و آسایش برای جهان.

اگر راهی هست توی تلگرام یا اینستا به من پیام بدهید لطفا

ترانه جمعه 1 فروردین 1399 ساعت 07:36 http://taraaaneh.blogsky.com

ایوا جان مرسی از مرز.
با وجود این بیماری مهلک و درد و اضطرابی که همه جا چنگ انداخته خونه تو هنوز بوی آرامش میده.
چه خوبه که شیرینیهای خونگی درست میکنی. منکه امسال اصلا شیرینی ایرانی ندارم و از ترس کرونا نرفتم بخرم.
زندگی ما اینجا از شما محدود تر شده. فروشگاههای لباس هم بسته هستند. فقط رستورانها بازن.
خب عزیزم برای خودت و کسانی که دوستشون داری سال خوبی آرزو میکنم. پر از سلامتی و آرامش و شادی.
فرشته کوچولو رو هم از قول من بغل کن و ببوس و براش سال خوبی آرزو کنم.

ترانه جانم انگار بیرون توفانیست چرا باید پنجره ها را باز بگذاریم تا به خانه راه پیدا کند. کاش نزدیک بودی برایت میفرستادم عزیزم. اینجا همهیمنجور شده و شهر انگار خوابیده.
سال خوبی برای خودت و دلت و خانواده ات آرزومندم خانم گل

کاسپین دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت 03:31

چقدر دست نوشته هاتون به ادم ارامش میداد.چرا رمزی شد.!!!!!!! دیگه راه ارتباطی نیست؟

کاسپین جان تلگرام یا اینستا پیام بدهید برایت بفرستم

دریا یکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت 00:50 http://qapdarya.blogfa.com

سلام عزیزم
شرمنده خواننده خاموشم رمز شاملم میشه؟

سلام دریا جان، رمزی نیست دیگر

محدثه شنبه 24 اسفند 1398 ساعت 12:18 http://www.titteh.blogsky.com

عزیزم اینجا رمزی شده! من رمز ندارم

محدثه جان فرستادم

ش پنج‌شنبه 22 اسفند 1398 ساعت 16:21

سلام. به نظرم وبلاگ رو ببندید و حذف کنید بهتره .برای خودت تو دفتر بنویس. چه لزومی داره وبلاگ باشه؟ وقتی رمزی باشه.
اگه میخای شخصی بنویسی برو تو دفتر بنویس.

سلام، حتما دلیلی هست برای رمزی کردن! همراهانم با من هستند و رمز را خواهند گرفت.

بهار شیراز پنج‌شنبه 22 اسفند 1398 ساعت 11:52 https://baharammm.blogsky.com/

رمز من کو دخترم؟

فرستادم گلم

لادن پنج‌شنبه 22 اسفند 1398 ساعت 01:44

سلام ایوای عزیز
به فکر دل منم باش که همش میومدم پستاتون رو میخوندم و فول انرژی میشدم
حالا چه کنم؟

سلام عزیزم لادن جان اینستا یا تلگرام اگر داری به من پیام بده

رابعه چهارشنبه 21 اسفند 1398 ساعت 20:40

سلام اگر دوست داشتین رمز بهم بدین .

رابعه جان برای شما فرستادم

طهورا سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 21:59

چرا رمزی

طهورا جان چطورر مز بدهم به شما؟

دینا سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 18:47

چرا رمزیمن که رمز ندارم چه کار کنم خب

دینا جان تلگرام داری یا اینستا؟

ترانه سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 18:41 http://taraaaneh.blogsky.com

سلام. حتما دلیل خوبی برای رمزی کردن وبلاکت داشتی. اگر صلاح دونستی رمز رو بصورت پیام برام بگذار.
مرسی

شما که حتما

شکوه سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 10:04

سلام ایوا جان رمزی کردید وبلاگ خودتان است و قطعا آزادید که برای وبلاگتون تصمیم بگیرید ولی منم آزادم که غصه بخورم بعد از مدتها که ننوشتید و هر روز چند بار مراجعه میکردم به صفحه شما امروز بادر بسته مواجه شدم موفق باشید بهر حال من هر روز به صفحه تان سر خواهم زد به امید دیدار مجدد

شکوه جان راهی هست رمز به شما بدهم. اگر تلگرام دارید پیام بدهید.

پونه دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت 17:32

سلام کلی ازت یاد گرفتم توی این مدت اگه صلاح میدونی رمزت رو بهم بده به هر حال ازت ممنونم

پونه جان تلگرام دارید شما یا اینستا؟

ساچی دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت 16:07

امید که بهترین تصمیم باشه
ایمیلمو گذاشتم اگه صلاح دونستی لایواجان در اختیار من بذار

ساچی جان پیام من را گرفتی شما؟

میترا دوشنبه 19 اسفند 1398 ساعت 13:20

کار خوبی کردی رمزی می نویسی کپی کارها دیگه مطلب ندارن واسه کپی

پیدا می‌کنند میترا جان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد